Yritysmuotoilu

15 vuotta kivijalkakauppiaana ja yli 20 vuoden kokemus asiakaspalvelijana ovat tarjonneet minulle todellisen näköalapaikan asiakaskäyttäytymisen murrokseen sekä syvällistä ymmärrystä tämän hetken yritysten toimintaympäristöstä kriisien jälkeisessä maailmassa. Olen myös koulutettu yritysneuvoja ja uskon, että jos yrittäjä ja työntekijät voivat hyvin, voi myös yritys hyvin.

Asiakaspalvelu

 

Asiakaspalveluun panostaminen vähentää asiakaspoistumaa ja negatiivisia asiakaskokemuksia. Asiakaspalvelulla luodaan asiakkaalle merkityksellisiä kohtaamisia ja kokemuksia sekä lunastetaan brändin lupaukset – emmehän halua, että brändin kehittämiseen ja luomiseen käytetyt panostukset valuvat hukkaan. 

 

La Tilan tarjoama asiakaspalvelun konsultointi voidaan toteuttaa luentona, workshoppina tai ihan kasvokkain keskustellen. Teemoina voivat olla esimerkiksi

  • asiakaspalvelu
  • asiakaskokemus
  • suosittelu
  • lisämyynti
  • asiakaspalvelijan kokemus työn merkityksellisyydestä, innostava ja energinen työyhteisö

 

 

Asiakastapahtumat

 

Messut, myynnin promootiot, pop-up-toteutukset ja muut asiakastapahtumat ovat oiva keino päästä suoraan juttusille kohderyhmän kanssa. Autan mielelläni myös tapahtuman konseptoinnissa, jotta saatte kohtaamispisteistä kaiken hyödyn irti! Vankan kokemukseni ja loputtoman rikkaan mielikuvitukseni turvin ideoin teille erottuvat keinot kaikkiin kohtaamispisteisiin asiakkaan kanssa.

 

 

Kiinnostuitko?

 

Kysy lisää, annan mielelläni lisätietoja palveluihini liittyen. 

 

 

Pssst! Tarjoan 15 minuutin maksutonta briiffipuhelua! Puhelu ei sido sinua mihinkään. Ota siis yhteyttä!

  • Kokonaisvaltaista yritysneuvontaa

    Kokonaisvaltaista yritysneuvontaa

    Heidillä on näkemystä ja hänen toiminnassaan huokuu vankka yrittäjä- ja liiketoimintaosaaminen. Kokonaisvaltainen yritysneuvonta tarjoaa mahdollisuuden tarkastella omaa liiketoimintaa laajemmin eri näkökulmista ja työstää asioita asiakaskokemus huomioiden. 

    Anna-Kaija Hurskainen

    Yrittäjä / Brandana

  • Tuotteiden esillepano ekokampaamossa

    Tuotteiden esillepano ekokampaamossa

    Heidi auttoi minua tuotteiden esillepanossa. Alkuun juteltiin mm. tuotteiden menekistä – mitkä myyvät itsestään ja mitkä tuotteet tarvitsevat hieman enemmän esittelyä. Tuotteet laitettiin esille sekä asiakas- että kauppiaslähtöisesti. Huomaan, että myös itse myyjänä löydän helpommin tuotteita hyllystä. Aion jatkossakin pyytää La Tilan apua, esimerkiksi sesonkien vaihtuessa. 

    Päivi Takkunen
    Ekokampaamo-parturi Hiusmeri

Psst, liity sisäpiiriin!

Sisäpiirissämme saat kaikki parhaat, hyödylliset ja ekologiset vinkit käyttöösi! <3