Yritysmuotoilu
15 vuotta kivijalkakauppiaana ja yli 20 vuoden kokemus asiakaspalvelijana ovat tarjonneet minulle todellisen näköalapaikan asiakaskäyttäytymisen murrokseen sekä syvällistä ymmärrystä tämän hetken yritysten toimintaympäristöstä kriisien jälkeisessä maailmassa. Olen myös koulutettu yritysneuvoja ja uskon, että jos yrittäjä ja työntekijät voivat hyvin, voi myös yritys hyvin.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalveluun panostaminen vähentää asiakaspoistumaa ja negatiivisia asiakaskokemuksia. Asiakaspalvelulla luodaan asiakkaalle merkityksellisiä kohtaamisia ja kokemuksia sekä lunastetaan brändin lupaukset – emmehän halua, että brändin kehittämiseen ja luomiseen käytetyt panostukset valuvat hukkaan.
La Tilan tarjoama asiakaspalvelun konsultointi voidaan toteuttaa luentona, workshoppina tai ihan kasvokkain keskustellen. Teemoina voivat olla esimerkiksi
- asiakaspalvelu
- asiakaskokemus
- suosittelu
- lisämyynti
- asiakaspalvelijan kokemus työn merkityksellisyydestä, innostava ja energinen työyhteisö
Asiakastapahtumat
Messut, myynnin promootiot, pop-up-toteutukset ja muut asiakastapahtumat ovat oiva keino päästä suoraan juttusille kohderyhmän kanssa. Autan mielelläni myös tapahtuman konseptoinnissa, jotta saatte kohtaamispisteistä kaiken hyödyn irti! Vankan kokemukseni ja loputtoman rikkaan mielikuvitukseni turvin ideoin teille erottuvat keinot kaikkiin kohtaamispisteisiin asiakkaan kanssa.
Kiinnostuitko?
Kysy lisää, annan mielelläni lisätietoja palveluihini liittyen.
Pssst! Tarjoan 15 minuutin maksutonta briiffipuhelua! Puhelu ei sido sinua mihinkään. Ota siis yhteyttä!