Liiketilasuunnittelu

Liiketila on kuin yrityksen käyntikortti. Se luo brändin näkyville, välittää arvoja ja identiteettiä sekä erottaa yrityksen kilpailijoistaan. Huolella mietitty harmoninen yrityskuva parantaa asiakasviihtyvyyttä ja sitä myöten vaikuttaa suoraan myös myyntiin. Myös samat kalusteet eri tilassa luovat ihan eri vaikutelman. Katso vaikka tämän sivun esimerkkikuvaa: sama kalusteryhmä perinteisen muotokuvamaalauksen yhteydessä tekisivät tunnelmasta ihan toisenlaisen! Liiketilasuunnittelulla on siis merkittävä rooli siinä, millainen mielikuva yrityksestänne muodostuu ja että miksi asiakas valitsee juuri teidät!

Liiketilasuunnittelulla brändi näkyviin:

  • visuaalisen ilmeen kokonaisuus
  • tilaratkaisut
  • sisäänkäynti/sisääntuloratkaisut
  • värit
  • sommittelu & mahdolliset somisteet
  • asiakaskierto
  • huomiopisteet
  • valaistus
  • elämyksellisyys
  • aistimaailma
  • opasteet
  • palvelukulttuuri
  • mahdollisten myyntituotteiden esillepano ja myymälämarkkinointi (ständit, hintahalsterit jne.)
     

Liiketilasuunnittelun hinnat:

  • Medium 850€ + alv 24 % (kesto 8h)
  • Maxi alk. 1890€ + alv 24 % (kesto 16h)


Kaikkiin paketteihin sisältyy aloituskeskustelu, jonka aikana tutustutaan sekä määritellään yhdessä halutut tavoitteet. Sen jälkeen minä käärin hihat ja alan hommiin! 

Raahen alueen ulkopuolelle suuntautuvien kohteiden osalta laskutetaan erikseen matkakulut sopimuksen mukaan. 
 

Pssst!

Tarjoan myös 15 minuutin maksutonta briiffipuhelua! Puhelu ei sido sinua mihinkään. Ota siis yhteyttä!

  • Kokonaisvaltaista yritysneuvontaa

    Kokonaisvaltaista yritysneuvontaa

    Heidillä on näkemystä ja hänen toiminnassaan huokuu vankka yrittäjä- ja liiketoimintaosaaminen. Kokonaisvaltainen yritysneuvonta tarjoaa mahdollisuuden tarkastella omaa liiketoimintaa laajemmin eri näkökulmista ja työstää asioita asiakaskokemus huomioiden. 

    Anna-Kaija Hurskainen

    Yrittäjä / Brandana

  • Tuotteiden esillepano ekokampaamossa

    Tuotteiden esillepano ekokampaamossa

    Heidi auttoi minua tuotteiden esillepanossa. Alkuun juteltiin mm. tuotteiden menekistä – mitkä myyvät itsestään ja mitkä tuotteet tarvitsevat hieman enemmän esittelyä. Tuotteet laitettiin esille sekä asiakas- että kauppiaslähtöisesti. Huomaan, että myös itse myyjänä löydän helpommin tuotteita hyllystä. Aion jatkossakin pyytää La Tilan apua, esimerkiksi sesonkien vaihtuessa. 

    Päivi Takkunen
    Ekokampaamo-parturi Hiusmeri

Psst, liity sisäpiiriin!

Sisäpiirissämme saat kaikki parhaat, hyödylliset ja ekologiset vinkit käyttöösi! <3