Asiakaspalvelu
Asiakaspalveluun panostaminen vähentää asiakaspoistumaa ja negatiivisia asiakaskokemuksia. Asiakaspalvelulla luodaan asiakkaalle merkityksellisiä kohtaamisia ja kokemuksia sekä lunastetaan brändin lupaukset – emmehän halua, että brändin kehittämiseen ja luomiseen käytetyt panostukset valuvat hukkaan.
La Tilan tarjoama asiakaspalvelun konsultointi voidaan toteuttaa luentona, workshoppina tai ihan kasvokkain keskustellen. Teemoina voivat olla esimerkiksi
- asiakaspalvelu
- asiakaskokemus
- suosittelu
- lisämyynti
- asiakaspalvelijan kokemus työn merkityksellisyydestä, innostava ja energinen työyhteisö
Olkaa siis yhteyksissä niin mietitään sopiva koulutuspaketti juuri teidän tarpeisiinne!
Pssst!
Tarjoan teille 15 minuutin maksutonta briiffipuhelua! Puhelu ei sido sinua mihinkään. Ota siis yhteyttä!