Asiakaspalvelu

Asiakaspalveluun panostaminen vähentää asiakaspoistumaa ja negatiivisia asiakaskokemuksia. Asiakaspalvelulla luodaan asiakkaalle merkityksellisiä kohtaamisia ja kokemuksia sekä lunastetaan brändin lupaukset – emmehän halua, että brändin kehittämiseen ja luomiseen käytetyt panostukset valuvat hukkaan. 

La Tilan tarjoama asiakaspalvelun konsultointi voidaan toteuttaa luentona, workshoppina tai ihan kasvokkain keskustellen. Teemoina voivat olla esimerkiksi

  • asiakaspalvelu
  • asiakaskokemus
  • suosittelu
  • lisämyynti
  • asiakaspalvelijan kokemus työn merkityksellisyydestä, innostava ja energinen työyhteisö

 

Olkaa siis yhteyksissä niin mietitään sopiva koulutuspaketti juuri teidän tarpeisiinne!
 

Pssst! 

Tarjoan teille 15 minuutin maksutonta briiffipuhelua! Puhelu ei sido sinua mihinkään. Ota siis yhteyttä!

  • Kokonaisvaltaista yritysneuvontaa

    Kokonaisvaltaista yritysneuvontaa

    Heidillä on näkemystä ja hänen toiminnassaan huokuu vankka yrittäjä- ja liiketoimintaosaaminen. Kokonaisvaltainen yritysneuvonta tarjoaa mahdollisuuden tarkastella omaa liiketoimintaa laajemmin eri näkökulmista ja työstää asioita asiakaskokemus huomioiden. 

    Anna-Kaija Hurskainen

    Yrittäjä / Brandana

  • Tuotteiden esillepano ekokampaamossa

    Tuotteiden esillepano ekokampaamossa

    Heidi auttoi minua tuotteiden esillepanossa. Alkuun juteltiin mm. tuotteiden menekistä – mitkä myyvät itsestään ja mitkä tuotteet tarvitsevat hieman enemmän esittelyä. Tuotteet laitettiin esille sekä asiakas- että kauppiaslähtöisesti. Huomaan, että myös itse myyjänä löydän helpommin tuotteita hyllystä. Aion jatkossakin pyytää La Tilan apua, esimerkiksi sesonkien vaihtuessa. 

    Päivi Takkunen
    Ekokampaamo-parturi Hiusmeri

Psst, liity sisäpiiriin!

Sisäpiirissämme saat kaikki parhaat, hyödylliset ja ekologiset vinkit käyttöösi! <3