Näyteikkunoiden rakentaminen

Näyteikkunoiden rakentaminen on suoranainen megakilpailukeino kivijalkaan! Näyteikkunoiden suunnittelu lähtee liikkeelle perinteisestä neljän P:n markkinointistrategiasta: Product, Price, Place, Promotion, eli tuote, hinnoittelu, saatavuus ja viestintä.

Näyteikkuna – megakilpailukeino kivijalkaan!


Tuote:

  • Aito tuote nähtävillä kolmiulotteisesti

Hinta:

  • Informaatio yrityksen hintapolitiikasta.
  • Kilpaillaanko hinnalla vai tuotteilla tai palvelulla? Toisaalta myös laki määrää hinnat näkyville ikkunaan.

Saatavuus:

  • Esillä olevat tuotteet löytyvät myymälästä, vain muutaman askelen päässä näyteikkunasta.
  • Mitä tulee ottaa huomioon myymälässä, jotta ikkunan ilme on jatkoa myymälälle ja jotta tuotteet olisivat helposti havaittavissa?

Viestintä:

  • Tukee yrityskuvaa ja parhaimillaan myy tuotteen asiakkaalle tämän mielikuvissa
  • Vahvistaa ostohalua
  • Kuvastaa yrityksen imagoa ja identiteettiä, vahvistaa haluttua mielikuvaa
  • Kilpailijoista erottautuminen ja etumatka (samoja tuotteita voidaan myydä muuallakin, muttei samalla tavalla/tyylillä: omaleimainen esillepano siis kilpailuvaltti!)

Viestintä on vahvuus, jota ei kannata laiminlyödä. Näyteikkunamainonta luo aina jonkinlaista mielikuvaa yrityksestä, joko hyvää tai huonoa. Onko teidän yrityksenne näyteikkunan luoman mielikuvan mukaan sekava/ankea/vanhahtava/ jämähtänyt vai moderni/reipas/ edellekävijä vai nostalginen/klassinen/perinteinen?

Näyteikkunan tärkein tavoite on myynti, ja se tekee työtä puolestanne myös aukioloaikojen ulkopuolella. Huolellisella näyteikkunasuunnittelulla saadaan siis hyvin edulliset kontaktihinnat verrattuna moneen muuhun mediaan.
 

Yksi näyteikkuna 290€ + alv 24 %

Hintaan sisältyy yhden näyteikkunan ideointi, toteutus ja ikkunanpesu. Materiaalimaksut sovitun budjetin mukaan.
 

Kuukausitilaus 189€/kk + alv 24 %

Kuukausi- tai vuositilauksella saavutat säästöä sekä hinnassa että omassa ajankäytössä kun aikaa vapautuu muuhunkin kuin ikkunoiden suunnitteluun.
 

"Pikaikkuna" 130€ + alv 24 %

Pikaikkuna on näppärä pika-apu suunnitteluun! Teema idoidaan "lennossa" suoraan paikan päällä ja rakennetaan niistä materiaaleista mitä liikkeessä on suoraan saatavilla. Helppoa ja nopeaa!
 

Psst!

Voimme tehdä tueksenne myös markkinoinnin vuosikellon ja laatia siihen sopivat näyteikkunasuunnitelmat somisteineen. Meiltä voit tilata myös pelkät näyteikkunaideat tai ideat vaikkapa koko vuodeksi eteenpäin! Tällöin te hoidatte käytännön toteutuksen itse ja säästätte myös hieman kustannuksissa. 

Tarjoan myös 15 minuutin maksutonta briiffipuhelua! Puhelu ei sido sinua mihinkään. Ota siis yhteyttä!

  • Kokonaisvaltaista yritysneuvontaa

    Kokonaisvaltaista yritysneuvontaa

    Heidillä on näkemystä ja hänen toiminnassaan huokuu vankka yrittäjä- ja liiketoimintaosaaminen. Kokonaisvaltainen yritysneuvonta tarjoaa mahdollisuuden tarkastella omaa liiketoimintaa laajemmin eri näkökulmista ja työstää asioita asiakaskokemus huomioiden. 

    Anna-Kaija Hurskainen

    Yrittäjä / Brandana

  • Tuotteiden esillepano ekokampaamossa

    Tuotteiden esillepano ekokampaamossa

    Heidi auttoi minua tuotteiden esillepanossa. Alkuun juteltiin mm. tuotteiden menekistä – mitkä myyvät itsestään ja mitkä tuotteet tarvitsevat hieman enemmän esittelyä. Tuotteet laitettiin esille sekä asiakas- että kauppiaslähtöisesti. Huomaan, että myös itse myyjänä löydän helpommin tuotteita hyllystä. Aion jatkossakin pyytää La Tilan apua, esimerkiksi sesonkien vaihtuessa. 

    Päivi Takkunen
    Ekokampaamo-parturi Hiusmeri

Psst, liity sisäpiiriin!

Sisäpiirissämme saat kaikki parhaat, hyödylliset ja ekologiset vinkit käyttöösi! <3